Yaylacicegim Bebegim geceleri cok terliyor park besiginin icine yorgan seriyorum yataginin üstüne. Bebegimin de üstüne muslin atiyorum cift kat ama cok terliyor her gece. Yorgan dan mi terliyor acaba yorgani alsam mi altindan
Emir123ali Yaylacicegim yorgan nevresimliyse terletmez ama battaniye olsa evet ben hiç üstünü örtmüyorum zaten kendiside istemiyor
Emir123ali Yaylacicegim valla canım doğdu doğalı hiç örtmedim yaza denk gelmişte eli kolu çok oymayınca örtülüyorda dönmeye başlayınca malesef ozamanda beri hiç örtmeme izin vermeyice bende örtmüyorum kalın giydir zaten terliyor diyorsunuz demekki eviniz sıcaklığı iyi ona göre giydirin örtmeyin ben öyle yapıyorum uyku tulumu giydiriyorum çok terleyince elbiseyi bi kat fazla giydirince rahat yatıyor
arzunur Yaylacicegim evet pamuklu olduğu için terletmez diye seriyorum. Benim kızımda çok terliyor çünkü üstünede triko battaniye örtüyorum