Efeannesii Ben epizyotomi oldum41. Gündeyim ama hala dikişleirm tamamen iyileşmedi kapandı ama çok ayakta kalayım hemen sızlıyor bişey kaldırim acıyor sizind eböylemi yoksa bi ben mi böyleyim iyileşemedim hala?
Rabik42 Efeannesii Canım benim de öyleydi dikiaimde baya fazlaydı 25 dikisim vardı içki dişli hala bile ağrıyor bebeğim 11 aylık usuttugumde ağır bir şey kaldırdığında yoruldugumda dert etme kendi enfeksiyon vs yoksa bir şey olmaz çocuğum iki aylıktı hala dikislerim dökülüyordu benim
Purple13 Efeannesii canım bu bünyeden bünyeye değişen bir şey bence. Ben 2 ay oturamadım mesela. Zamanla geçecek ama tabi doktorunla konuşmakta fayda var
Sena00 Efeannesii bebeğim beş aylık oldu ama ben hâlâ kendimi yeni doğum yapmış gibi hissediyorum afedersiniz sanki iğne batıyo altıma o derece ağrım var ilk gün dikilmiş gibi hissediyorum valla gerçekten çok kötü bende enfeksiyon da var çok çabuk üşütüyorum
Efeannesii Rabik42 benimde on tane dogumdna bir hafta sonra dikişleirm açıldı sonra ödem topladı şuan kapandı ama ödme var yine