Bebegim 3.5 aylik gecen hafta gobeginde hafif bir kabuk kizariklik vardi doktor egzama olabilir demisti krem suruyordum baya hafiflemisti bu aksam birden daha cok kizardi karninin baska yerlerindede kucuk kucuk olusti bir anda. Alerji mi acaba? Internetten baktim bugun hep alerjik seyler yemisim, kaju antep fistigi somon karides yumurta. Daha once tek tek yemistim hepsini bir sey olmamisti hepsi ayni gune yuklenince mi kabardi acaba nasil atabilirim bu besinleri