Doktorlar ilk 6 ay vermeyin diyorlar fakat benim dedem bebeğe su vermeyi şakın ihmal etme demişti onun ilk çocuğu yeni doğduğu sıralar susuzluktan hayatını kaybetmiş durumu tam bilemiyorum belki süt yetersızdır su ihtiyacını karşılayamamıştır falan ama ben genelde günde bir damla da olsa ağzına damlatıyorum ilk oğlumda da damlattım şimdi 26 günlük bir kızım var onada veriyorum zararını henüz görmedim oğlumdada bir sorun olmadı en azından içim rahat ediyor bir damla bile olsa