Kızlar bebeğimi emziriyorum sütüö çok şükür yetiyor ama sağabildiğim kadar da süt sağıyorum çünkü bebeğim max 1.5 saat emmeden durabiliyor geçen gün dişçiye gittm 2 saat sonra eve gelebildim işlem uzun sürdü! Hoşaf olmuşlar annemde kızımda. Henza 3 ay 20 günlük ve ne biberon ne de emzik tutuyor. Kaşıklada çok ger çıkartıyor. Lansinoh ve munchkin latch ( amerikadan anne memesine çok benzeyen bir biberon) denedim ikisinide tutmadı kendini aşırı öğürtüyor. Ağzına aldığı an öğürüyor. Bu tarz bebeği olan varsa nolur yardım etsin bana da. Sağdığım sütlere yazık çöp olacak diye çok korkuyorum 🥺🥺