16.5 aylık kızım iki gündür yeni yürümeye başladı daha öncesinde düştüğü için adım bile atmamıstı, bizde koltuğa yaslar öyle çağırırdık ona mı alıştı bilmiyorum fakat sürekli arkasında bi destek veya biri varmış gibi dengesizleşince korkup kendini geriye bırakıyor bunu nasıl düzeltebilirim 😔 koltuğa tutunup kalkıyor ama kendisi yürümüyor biz kendimiz bi yere bırakınca yürümeye başlıyor . Daha çok emeklemeyi tercih ediyor 🤷🏻♀️