Gamzeliyy Kızlar evimiz 40 derece yanıyor ankarada yaşıyoruz 1 yaşında oğlum var sizce hala 2 kat mi giydırmelıyım siz nasıl tek kat mi giydiriyosunuz ?
1anne1yavru Gamzeliyy eve derece al kombinin ayarı ile anlıyamazsın canım, ben 22 nin altına düşer ise yelek takıyorum onun haricinde zıbını üzerine sweet, altına da orta kalınlıkta pijama ve 2 çorap giydiriyorum
AlpBeyinAnasi Gamzeliyy Evinizde oda derecesi vardır muhtemelen, eğer oda ısısı 22-23 dereceyse zıbın üstüne pijama yeterli zaten. Baktınız çok terliyor ona göre daha ince giydirin. Ama önce gözlemleyin tabi terleme düzeyine göre ayarlayın.
Vanilya Gamzeliyy Canım yüksek ısı zaten. Zıbın üstüne tek kat alta tek kilotlu çorap üstüne tek kat ve ayağına çorap yeterli olur bence. Çocuk terleyip terleyip daha çok hasta olur.
Weewe sutlukahve07 o kombinin yanma derecesidir, eve oda sıcaklığında yansır muhtemelen. Annemin evinde de öyle oradan biliyorum.
Cheddar Gamzeliyy kısa kollu zıbın üstüne sweat altına tayt bi de çorabı. Evim şuan gündüzleri 24-25derece
Zeyneptoprak Gamzeliyy genelde zıbın swetshirt ve aalta pijama ve çorap giydiriyorum usuyup usumedigini sırtından anliyorum her çocuk bir değil benim oğlum aşırı terler sıcak hiç sevmez belki öyle alistirdim ondan olabilir hiç kat kat giydirmedim ben 😅
Cer Gamzeliyy aslında soyle ben nasil giyiniyorsam bi kat fazlasini giydiriyorum ornegin tayt t-shirt giyorsam ona yarim kollu zibin corp tulum giydiriyorum gibi
Zeyneptoprak [silindi] yanlış anlamayın ama külotlu çorap kan dolaşımını etkiliyo uyurken çorap bile giydirmeyin diyo uzmanlar ki iki tane külotlu çorap giydiriyomussunuz üst üste 2 tane kalın pijama daha iyi olmazmi
Berena Evimiz ortalama 26 derece. Kizim 5 aylık zıbın üstüne ince bir uzun kollu badi altina ayaklı alt icine de çorap giydiriyorum. Hic oyle kulotlu corap yelek vs. Kat kat giydirmedim ve sevmiyorum da oyle sıkı şeyleri..
Arnuar Gamzeliyy bende acaba nasıl giydirsem diye kafayı yemiştim biri der çok giydirmişsin biri der ince giydirmişsin evime nem ve ısı ölçer aldım oturma odası ve yatak odamıza 23 24 derece de sabit tutmaya çalışıyorum. Yarım kollu zıbın üstüne orta kalınlıkta pijama iki çorap olur yatarken bir çorabını çıkarırım. Isı düşerse nadir uykudan kalktığında falan yelek giydiriyorum.
MeryeminAnnsi Arnuar corapsiz yatirmak istiyorum ben de ama usurmu bilemiyorm socak oluyomu ayaklari. Birini cikariyorum ayagindan
Morlahana Ev 24-25 derece askılı zıbın üzerine uzun kollu ince sweatshirt altında eşofman. Corap ben giydiriyorum o çıkarıyor 😀