Melahat-Nur89 Sütü kesilip tekrar getirebilen oldumu şuan sağ göğsümden 2 3 damla süt geliyor bebeğim de emmiyor bazen sağamıyorum bebeğim 11 aylık çok hareketli eğer getirebilen olduysa lütfen bana yardımcı olabilir mi? Nasıl bir yol izlediği hakkında
ErvaZeyno Melahat-Nur89 Allah yardımcın olsun cnm bnmki stresten bitti diye düşünüyorum.esimin yüzünden kolik bebisti niye susmuyo diye diye tartışmaktan azaldı hani senin sütun vardı bile dedi kiziyodu pislik en sonunda bitti.Rabbime şükürler olsun yinede 1yasina kadar emdi.