Merhaba arkadaşlar bebeğim ilk defa bu kadar çok kustu yatıyoduk babasıda yumuşak topu bize atıyodu bi anda oğluma geldi bişey olmadı tabi bez top ama korktu diye babası kucağına aldı başladı kusmaya fışkırdı resmen ve çoktu başıma ilk defa böyle bişey geldi ek gıdada alıyo ondan önce kabak çorbası yapmıştıö ve içine azıcık denemesi için sarımsak koymuştum o mu yaptı acaba sizce nedendir bu arada ondan sonra yoğurt yedirdim mama içti kusmadı bidaha uzun oldu kusura bakmayın 🤷♀️🤷♀️