Eminehakan Arkadaşlar bebeğim 2 ay 14 günlük aşıdan sonra atak dönemine girdi ve meme reddi yaşıyorum sizlerde yasadiysaniz böyle bir şey nasıl üstesinden geldiniz
Mom987 Eminehakan Aşıyla atak zamanı denk gelmiştir. Yeni olduysa biraz aşının etkisi olur ama aşıyı olalı bi kaç günü geçtiyse aşı kaynaklı olduğunu sanmıyorum çünkü bu ayda meme reddi veya az emme durumu oluyor.