Bütün bu yazılan ilaçları denedik hiç birisi fayda etmedi bebekten bebeğe çok fark ediyor.2.5 ay boyunca gaz ve kolikten neler çektik 🤦🏻♀️ Tek birazda olsa rahatlatanlar rezene kimyon anason üçlüsünü kendim içiyordum bir kaşıkta bebeğimin ağzına veriyordum.ılık zeytinyağıyla karnını kasık kısımlarını iyice masaj yapıp ılık bir havluyu karnına sardım tam anlamıyla gelmesede rahatlatıyordu.ilaçlar bir süre sonra bağışıklık kazandırdığından etki etmiyor