Deniz_kvk ikisi bacak biri ağızdan toplam üç tane aşı olduk bacağının biri şişip kızarmıştı baya ilk defa olduğu için panik olmuştum doktora sordum normal dedi iki üç güne geçmezse gelirsin dedi şükür üç güne geçti kızarıklığı Sonra araştırdım hepatit a aşısı yapabiliyormuş fazla Bir ateş olmadı 37.5 filandı huzursuzluk oldu bir gün sürdü şimdiden geçmiş olsun kolay geçer inş🌸