Benim sezeryan olmadan önce yapılan iğnenin yeri ağrıyordu sanki bel ve sırt ağrısı ile birlikte bacaklarımın üstü ağrıyordu. Böyle tutulma ve ağır kaldırma gibi bölgesel bir ağrı değil canım komple vücut kırılıyor sanki sızlama gibi.. Romatizma ağrısı gibi.