ozlmksknn merhaba, karataş hastanesinde Doğum yaptım maalesef oranın çoçuk doktorundan memnun kalmadım, sekreteri sarılık olduğumuz için verdi veriştirdi. Tavsiye üzerine Egepol Bülent beye gidiyoruz ücreti SGK var ise 175 TL 7 ay sonrasında 2 ayda bir çağırıyor ayrıca bazı testleri devlet hastanesinde yaptırıp götürebiliyorsunuz, doktora ulaşmak sorunsuz sonuçları telefonla bildirebiliyorlar