Benanneyimanne Ne uyumak ıstıyor ne emmek ıstıyor sureklı kuçak sürekli oyun istıyor ağlıyor 6 ay 28 gunluguz atağın 9. Gunundeyız 🤨 ay atağı bıle boyle zor gecmemıştı
Ankakusu35 Benanneyimanne kesinlikle katılıyorum ben uzun zamandır öyleyim 4 günümüz kalmış allahtan bitmesine
Prensinannesii Benanneyimanne ha femmeki uyku düzeninin bozulması bu ayaktan dolayı 7 ay çıktı bozuldu şuan 7 buçuk olacak
merve_mevaa Benanneyimanne 8.ay atağıda bizim kötü geçti 28 gün sürüyor dişte eklenince azı dişleri kabarmış şuan 8ay 23günlük 9 ay olduk sayılır bakalım bu ay bizi neler bekliyor
Benanneyimanne Ankakusu35 bızımde 5 gun kaldı gorunuyor bızımde 9 gun degıl 15 gundur rahat uyumak ıstemıyor uykudan uyanıyor trıplerdeyız 😅 korkuyorum sütüm azalacak dıye acıkmıyor da kendı halıne bekleyıncr sızındemı oyle
Ankakusu35 Benanneyimanne benimki de aynı karnı aç direniyo bende ayağa kalkıyorum kucağımda biraz hoplatıp ayakta memeyi tıkıyorum emmeye başlıyor hop oturuyorum 😬öyle taktik buldum napim
Benanneyimanne Ankakusu35 güzel taktikmiş bende muzım vs acarak oyalarak vermeye calısıyorum vermesem hıc umrunda degıl duracak oyle 😅😅
Benanneyimanne Prensinannesii evet canım oyleymıs bende bılmıyordum bu ayda atak olduklarını bakınca ogrendım uyku duzsnı bızımde gıttı aksam 8 de uyuyan cocuk 10 a kadar aglıyor uykusu oldugu halde dırenıyor
Benanneyimanne merve_mevaa neee 28 gun mu😩 bıde 8. Ay atağı mı gorecez 🤨😀 bız dişleri çıkarttık 8 dişimiz var ınsallah onu kolay gecırrız
merve_mevaa Benanneyimanne inşallah benim kızın da 9 dişi var tekrar 2 tanesi kabardı patlayacak sanırım aynen daha 9.ay 10.11. Ay sonra yaş sendromları başlar