Rabiakaratas cok ama çok küçük bebeğin tutma derim hem emsiren anneler tutsun die birzorlama yok dinimizde. bizde gecen sene ramazanda 4 ayliktik ben soyle yaptım 15 gun tutabildim 2 gun tuttum birgun birakrim seklinde gittim bazen 1 gun arayla tuttum ama tuttugun zaman farkediyor süt az oluyo tutmadigin gun bol su yemek yiyiyosun ve sütün oluyor daha cok kucuk annesi tabi yinede siz bilirsiniz🍃🍃