Annekizz bence tamamen atak haftası bizde 2 ay 6 günlüğüz ve tamda dediğiniz gibi zaten uygulamada yazıyor bu aralar daha gazlı olabilir çünkü gaz çıkartmayı yavaş yavaş bedeni öğreniyor diye gerçekten çok huzursuz kucaktan inmesin hemen açılıyor gözler uyku nedir unuttu öyle yapsam ağlıyor böyle yapsam ağlıyor hiçbir şekilde mutlu değil daha fazla emmek istiyor ama göğsüme alıncada kendini itiyor sallasam bile memnun olmuyor ama geçecek sadece büyüyorlar 😊 böyle zamanlarda kendime, onun için yeni bir dünyaya alışmanın ne kadar zor olduğunu küçücük bedeninin gaz çıkartmayı bile bilmediğini ve vücudunda bir sürü olay meydana geldiğini hatırlatıyorum sonra bebek olmanın ne kadar zor olduğunu görüp ona daha fazla yardımcı olmaya çalışıyorum sonrasında unuttuyorum tüm uykusuzluğu