aysgog yani bilmiyorum ki.. mastit de falan bu şekilde cildin üstünden enfeksiyon belli oluyo mu acaba? yaşayan birileri vardır belki. Ama siz mutlaka doktora gidin yarına geçip azalmazsa. Elinize kitle falan geliyo mu peki? Yara çıban sivilce gibi de belirtiler gösterebiliyo sanırım allah korusun. İhmal etmeyin lütfen hem içiniz rahat eder geçmiş olsun 🙏🏻