27 aylık kızım kendini yerlere atma durumu devam ediyor ki çok müdahaleci bir anne olmadığım halde sadece ona zarar verecek şeyleri engellediğim için kendini yerlere atıyor eliyle kafasına vuruyor sarılıyorum sakinleştirmeye çalışıyorum kafasını koruyorum ama sanki böyle büyük insan cinnet geçirir sinirden titrer ya kızım da öyle davranıyor halbuki biz sakin insanlarız eşim de bende öyle sinirli bir yapımız yoktur, istemediği bir şey olunca kendin sokakta da yere atıyor bugün yağmurlu havada yerlere attı kendini asla zaptedemiyorum 🤷🏻♀️