Ay05 Merhaba hanımlar, yaza tayinciyiz doğu görevimiz var. Memnun kaldığınız neresi var, siz nereleri tercih edeceksiniz bilgi alış verişi yapalım. Mardini düşünüyoruz var mı şuan Mardin de görev yapan?
Bsr1825 Bizde yaza tayinciyiz eşimin ilk tercihi Batman oldu ama hunuz netleştirmedi Mardin’e güzel diyolar
Ozelanneozelbebe Kesinlikle Mardin derim bu yaz bizde batı ya gidiyoruz ve Kızıltepe den gidiyorum diye çok üzülüyorum Mardini ilk sıraya düşünmeden yazın derim
Ay05 Ozelanneozelbebe eşiniz rahat mıydı peki? bizde Denizli den doğuya gidicez kesinlikle önermiyoruz aklınızda bulunsun 😑
Ozelanneozelbebe Ay05 eşim çok rahat çokta üzülüyor ve diğer personel arkadaşlara öneriyor 😂 denizli vardı tercihler arasında ama sildi ozaman iyiki silmiş 😂😂