Mom077 RaziyeNuElma ,havuç , balkabagı pisirip blandır yapıyorum ardından da pirinç unu pişirip karıstırıyorum ve severek yiyor
elha_3 RaziyeNu yarım çb su ile 1 tatlı kaşığı kadar pirinç ununu karıştırıp biraz pişirin ılınsın yedirin ben hep öyle yapıyordum ama çok kabız oluyordu bebeğim bize yaramdı yanii
YelizDeniz RaziyeNu Benim kızım pirinç unu yediğinde hem kabız oluyor hemde karnı çok ağrıyor maalesef. Ben kaşık mamalar var ondan alıyorum. Gece ve gündüz mamaları hatta. İçine pekmez bebe bisküvisi koyuyorum hatta öyle güzel yiyo belki fikir olur sana da canım 🥰🥰
YelizDeniz RaziyeNu Hero baby var onu sevdi kızım sütlü rezeneli tahıllı var ballı irmikli var 10 aylık kızım da canım
RaziyeNu YelizDeniz hm teşekkür ederim size çok denicem mutlaka bebeğinizi mama ile mi anne sütüyle mi besliyosunuz peki canım ben anne sütü ile besliyodum bebeğim bıraktı mamaya geçtik şimdi de mama içmek istemiyo bebelac veriyorum markasını değiştirmeyi düşünüyorum şu sıra