B_12 Kızlar 10 aylık bebegım var mama verdiğim zaman diliyle biberonu ile oynuyor baya bir uzun suruyor yemesi ust dısı cıkııyor acaba ondan olmus olabilir mi
elha_3 B_12 hem ondan da olabilir hemde biberonunu sevmiyordur benim bebeğim de öyle yapıyordu anne göğüsune yakın biberon aldık şükürler olsun şimdi iyi tutuyor sevdi de
edizsmom elha_3 merhaba uzun zaman geçmiş ama hangi biberondu sizin ki. Bebeğim ne yapsam devam sütüne alıştıramıyorum suyu bile biberon ile zor içiyor
elha_3 edizsmom biberonumuz weebaby nin biberonuydu ama benim bebeğim biberonin kendi ucunu sevmedi ben eczaneden anne göğsüne yakın bir uç aldım ve çok memnun kaldım inşallah size de fayda olsun 😊