Uraz58 Kızlar dün bebegim bütün gün ağladıktan sonra sesi kısıldı burnundada hırıltı vardı şırıngayla iyice açtım. Ama hala ses tonu kısık ve burunu hırılhırıl. Bebegim hastamı oldu acaba ateşi vs yok. Halsizde degil ne yapmam lazım 1 ay 25 günlük
Aselipekveannesi Uraz58 benim bebekde oyle genelde kusma eylemi olunca yapiyor gogsunde hirilti yok genzinde varsa aspire edin otribebe ve serum fizyolojik ile ama yinede yarin o hiriltiyi dokoruna sorcam
Browni_61 Uraz58 hm bilmiymki cnm bnmde bebgmn burnu ole oluyo serum fizyolojikle aciyorm duzeliyo bilemedim
Saniyeburak Aspiratör zararlı önermiyorlar benim bebeğimde grip oldu hırıltı var burnu tıkalı deniz suyuyla yıkıyorum doktor ilaçlı damla verdi bi ise yaramadı hala .