Didem34 ben de spinal sezeryan oldum ve iyi ki öyle olmuşum diyorum hep 😀 sen bence korkudan öyle oldun hissediyorsun zaten ama acı olmuyor yani bende öyle oldu bebeğimi çıktığı gibi gördüm bu çok güzeldi zaten spinalin en güzel yanı o
aman olmuş bitmiş işte Allah uzun ömürler versin bebeğine de sana da 10 güne kalmaz toparlanman bol bol yürü evde kuzucum