GizemUral Kızlar cocuguna skchers ayakkabı kullanan var mı? Ben simdiye kadar hep adidas aldm ama bi model cok hosuma gitti simdi siparis verdim kalibi nasil acaba https://hizliresim.com/zSLSJ2 adidasta 22 numara giyiyor hafif skıyor suan ayaklarini skcherstan bu modelin 23ünü aldım olur mu acaba?
ilknurgoksu GizemUral çok çok rahat tam kalıp muhtemelen 1 tık büyük olur ama indirimde aldıysanız pişman olmayın illaki kullanır💐
yesimyusuferen GizemUral canım ben aldım kalıbı dar geldi viccodan aynı numarayla rahat yürüyor fakat skechersta çok zor giriyor ayağı. Spor ayakkabı aldım
Epifenomen-gkc GizemUral bebek boyutunu bilmem ama yetişkinde kalıpları yarım numara küçük oluyor bebeklerde de aynıdır muhtemelen
GizemUral ilknurgoksu yok adidasta 22 giyiyor suan parmak ucundan anne acıyor parmagim dedi oyuzden bu markada 23 aldım tam olur insallah
ilknurgoksu GizemUral 23 numaraya geçmişsiniz demek ki 😌ben daha 22 giyiyorsunuz sandım. Konuyla alakasız ama kaç aylık Bebeğiniz ne güzel dertlerini anlatıyormuş. Oğlum 20 aylık 24 numara tam oluyor 25 alıcaz😅kocaman ayaklım😌
GizemUral Biscolataerkegim daha cuma günü bir baska marka iade ettim 23.5 almistim filesi kıvrıldı yürurken emanet gibi oldu cocuguma😂 simdi evdeki ayakkabilarida parmagini rahatsiz ediyor diye bunlar uygun degildir anne giymicem diyor insallah bjnlar olurda iade etmem daha
aykoz_ GizemUral baska model aldım bende. Ailecek skechers giyiyoruz ve bunu giyen bidaha başka ayakkabı giymez. Okadar rahatkı anlatamam. Skechers in ayak cm ölcüsü var ona göre bakıp alabilirsiniz
Htcsnc GizemUral eşim kullanıyor genelde küçük oluyor bir numara. Yani normalde 44 giyer skechers 45 alıyoruz. Ama bebeklerde nasıl bilmiyorum
Ada_Deniz GizemUral bebeğim küçük daha almadım ama kendim kullandım çok rahat alın bence pişman olmazsınız
ilknurgoksu aybukemom yaa😂😂😂tek biz değilmişiz sevindim 😅her ay ayak numarası büyüyor 😪arkadaşımın kızı 3 yaşında 24 numara giyiyor birdönem baya evham yapmıştım bu durumu 👻😂😂
Biscolataerkegim aybukemom Oyyy maşallah 😂 Bizimki 21 aylık 21 numara tam ayına göre ayak numarası 🤣 20 den 21′e 8-9 ayda ancak geldik
aybukemom ilknurgoksu benm kızım hep elleri ayakları iri bi çocuktu bana tuhaf gelmiyor çevremde hiç yaşıtı yok ondan herhalde kıyaslama olmadığımiçin normal geldi , 😀
aybukemom Biscolataerkegim ay şimdi bi tuhaf hissettim acaba çocuğa çok mu büyük ayakkabı aldım ama rahat yürüyor ayağından çıkmıyor çokmbüyükmolsa çıkardı demi😀