Arkdaslar bebeğim 2ay 6 günlük, 1 haftadır cuk cuk ses cıkarıyor emerken damağından kaçıyor şimdiye kadar böyle sorunumzu yoktu, az once biberonla az mama verdim nerdeyse 15 gündür vermemistim sapıttı emmdi emdi doymadı onuda cuklatıyor damağından kaçırıyor, yani anlamadım bosu bosuna gaz yutmus oluyor. Böyle olan var mı?