Mucizeemmmmm bende korkarak vermiştim 20gunlukken şu an 3ay bir hafta oldu bi red yaşamadım çok şükür sadece bikac kere red olucakmış gibi geldi o dönemde doktorumuz ara ver emzige veya azalt sonra tekrar normal verirsin demişti o şekilde yaptım bende ama emzik çok seviyor kızım yani hislerinizle hareket edin baktınız emmede sorun var azaltın emziği