-Cansu- Merhaba arkadaşlar bebeğimin 1 kalçasında gelişimsel kalça çıkığı olduğunu öğrendim ve 10 gündür pavlik bandaj takıyoruz aranızda bebeğine takan varmıdır nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz
Maya1 -Cansu- bizim neredeyse 1 ay olacak pavlik kullanıyoruz. Hiç çıkarmıyoruz sadece haftada 1 banyo için 20 dk. Çıkarıyoruz. Çok geçmiş olsun size de. Dr bir süre verdi mi şu kadar kullanın diye ? Bize birşey demedi de merak ediyorum
-Cansu- Maya1 yok hayır bizede bir süre vermedi 3 hafta sonra kontrole gelin dedi günde 1 saat çıkarabilirsiniz dedi ama ben sadece altını değiştirirken çıkarıp takıyorum hemen dediğiniz gibi banyoda hemen yıkıyorum takıyorum