Evet bende de var aynı sizin gibi gitmediğim hastane doktor kalmadı kendimi bildim bileli kadın ağrısı kramplar çekiyordum ama hiçbiri de bulamadı her şeyime bakıyorlar hiçbir şey çıkmıyor psikolojik diyen bile oldu en sonunda gittiğim bir doktor böyle bir hastalık yok dedi doktorlar bir şey bulamadığı zaman bunu uyduruyorlar iyisin boşver dedi e dedim çektiğim ağrılar ney falan bi ilaç verdi sonra bıraktım ben de peşini artık dedim böyle yalamaya alışıcam yapıcak bir şey yok ama nedense doğumdan sonra geçti o ağrışar kramplar bir senedir yok nerdeyse şükür daha şimdilerde yeni yeni olmaya başlıyor tekrar