Benim ilk oğlum 4 yaşında şuan kardeşi 3 aylık ama zor bir süreç malesef yorucu oluyor ama günler akip gidiyor:) demem o ki her cocuk bir olmuyormuş ilk oğlumda ne gaz problemi ne uyku ne meme reddi hiç birşey yaşamamıştım 2.de hepsi var maşallah:) inşallah en kısa sürede düzelir diye umut ediyorum.