eyvahaaneoldum Linosunannesii Canım fon makinesi ile her tuvalet cikisi kurut sadece pecete kullan şu değirme, otururken yastık koy dikişlere oturma ben öyle yaptım çok sukur geçti geçmiş olsun
fatimas27 Linosunannesii benim de dıkıs ler de kızarıklık vardı Islak kaldogı ıcın doktor bir krem verdi cok sukur onun uzerıne cabuk ıyılesıtı
Linosunannesii fatimas27 başka bir dr gidecem gibi Bn sordum DHA kötü eder dedi başkasına danışacaö tek bir doktor ile kalmak istemiyorum inşallah bian önce iyi olur
Nsssmm90_ Linosunannesii hayir hiç bisey olmuyo ayakta yapın zaten hastaneden cikarken doktorlar bile soyluyo reçete yaziyo ayakta her gün duş alın ve pansuman yapın diye. Bide otururken yumuşak mindere oturun
Linosunannesii Nsssmm90_ hemoroid simidi almayı düşündüm ne kadar işe yarar bilemem ama hertürlü yolu denemek istiyorum attık
DenizSerap Normal doğum yaptım ama dikişim yoktu sadece doktor nemli tutma dedi ve dezenfektanli su gibi bir sey verdi .