Ellone28 5 buçuk aylıkken taşımlara başladım aslında anne sütü içiyor bebeğim mama takviyeside yapıyorum 4 aylıktan beri bu sıkıntı canım ek gıdaya girince iyice kabızlık sorunu yaşadık katı kıvamda yapıyor benim uyarmamla doktor bir ilaç yazmadı hep 2 defa gittim tahlil istedi sorunda çıkmadı:(