Kızlar ben bebeğime 1 buçuk ayını doldurduğundan beri evin içinde çorap giydirmiyorum. Bebeğim şuan 3 aylık Ev 21-22 derece. Ama kaynanam sürekli çorap giydir çorap giydir diye darlıyor sürekli. Neymiş efendim soğuğu ayağından alırmış. Bebeğimin derecesini her gün ölçüyorum 37.2 genelde. Araştırdığım kadarıyla 36.5 tan düşük olursa üşürlermiş ve 37.5 ten yüksek olursa sıcak olurmuş. Bebeklerin kan akışları hızlı olduğu için ve elleri ayakları hayati organları olmadığı için kan en son o bölgelere ulaşırmış. Bu yüzden de eller ayakları hep soğuk olurmuş. Ben bunu anlatamıyorum kaynanama. Darlıyor sürekli beni. Geçen gün onlardayken çıkardım çorabını bebeğimin bana ‘Git evinde ne yaparsan yap’ dedi geri giydirdi çorabını. Bir şey deyince de ‘Biz hiç çocuk büyütmedik zaten’ diye triplere giriyor. Eşime söylüyorum eşimde annesini atmıyor. Böyle oluncada daha çok üstüme geliyorlar. Sürekli her konuda laf çarpıyor bana. Ne yapmam lazım.
Ek olarak şunu da söyleyeyim ben Hollanda’da yaşıyorum. Kendi ailem Türkiye’de. Eşimin ailesi burda. Kimsem yok burda yani tek başımayım.