Gsyasmin1905 Bebeğim yeni 5 aylık oldu birkaç gündür gece uykusunda durmadan ağlıyor yarım saatte bir uyanıyor niye acaba bu konuda tecrübesi olan var mı
Gsyasmin1905 Bende diş diye düşündüm ama öyle olsa gündüzde durmaz gibi iki_prens_annesi_ Melihinannesi1
Melihinannesi1 Belli olmaz canım, çünkü bazı çocuklar gündüz ilgi gördükleri için unutuyorlar ağrısını ama gece acısı çıkıyor demek ki, benim bebişim oyleydi de o yüzden söylüyorum, genelde o şekilde davrandiktan sonra hep diş çıkardı 😊