Haticeneva-1 Kızlar bebeğim 4 saat oldu uyanmadı hala, bugün çok fazla uyudu 36 günlük, dün hiç uyumamıştı, normal mi ? Karnı aç ağzına elimi götürdüğümde açıyor ama uyanmıyor
Omerinannesi342 Haticeneva-1 uyandırmalısın sen canım 2 saatte bir süt içmeli yoksa sarılığı varsa ilerleyebilir zaten sarılığın belirtileridir uzun uyuma uyanamamak
Morfrenk Haticeneva-1 uyanmadan emzirebilirsiniz ya da besleyebilirsiniz. Yorgun düşmüştür dün demekki
Tgcee Haticeneva-1 benim bebeğimde 37 günlük 2 saate bir uyandırıyordum.30 günlükken kontrole gittim sarılığı çok azdı tamamen geçtiğini söyledi doktor 2 saate bir uyandırıyorum dedim nie uyandırıyorsun bırak uyusun kendi kalkar dedi şimdi 3 saate bir uyanıyor eğer geç uyuduysa 4 saatte bir uyanıyor uykusu bölünmüyor artık bende biraz rahatladım o sırada uyuyorum :) bir uzman doktora danışmakta fayda var kilosuna göre sizi bilgilendiricektir
Haticeneva-1 Omerinannesi342 uyandırdım meme almadı mamayı verdim, sarılığı geçirdik bi daha olur mu ki
Omerinannesi342 Haticeneva-1 olur canım geri gelir zaten o tamamen geçmiyor bir belirli aya kadar sadece değer düşer duşük tutmaya gayret edersin uyandırıp süt vererek
Tgcee Haticeneva-1 rica ederim bende çok endişeleniyordum başlarda 1 aylık kontrolümüze gittiğimizde doktorum çok rahatlattı bebeğimin kilosuna sağlık durumuna göre yönlendirdi beni.saat tutmaya devam ediyorum yinede uyanmazsa baktım 3 saati geçti uyandırıyorum.kan şekeri düşer uyandır demişti bir tanıdığım bunuda sordum doktoruma kızdı hatta kim söyledi bunu sana die :)
Ada_Deniz Haticeneva-1 cnm sen uyandır 4 saat çok fazla kan şekeri düşer Allah korusun 2 saate bir beslenmeli ayağını gıdıkla uyanır yada altını aç uyanır hemen
Esrayaz 40 gunluk bebegim 4/saate bi emziriyorum doktor bana da kizdi 2 saate bir emziryorum diye gece ozellikle uyudugnda uyandirma gece uykusunda buyur uykusunu bolme gece olduvunu kavrasin dedi uyandirmiyorum 4 saate zaten kendi acikip kalkiyor