Gunesoz hangilerini denediniz ben prima kullanıyorum daha hiç sızdırma yaşamadım hatta dün akşam saat 8 de bezini bağlamıştım öyle uyumuştu sabahta kahvaltıydı bulaşıktı derken unutmuşum bezini değiştirmeyi saat 12 ydi akşama geldi öyle değiştirdim sızdırma filan yoktu yani molfiz biara denedim ama günde üç dört kez üzerini değiştiriyodum sürekli sızıyodu primada daha hiç sızdırma yaşamadım çok şükür