Kızlar selam 8 ay 18 günlük kızım var son 10-15 gündür geceleri yarım saatte bir ve ağlayarak uyanıyor yanımızda yatırıyorum ama yine aynı çok içli ağlıyor. Gündüzleri hiç sorunumuz yok ama gece uykularında bu şekil ağlaması beni korkutuyor ve dalamıyor bisüre uykuya bikaç kişi kurşun döktür nazar vardır dedi kimiai muska yazdır dedi napcağımı bilmiyorum sizce nedendir napalirim😞😞