Sinifcianne Piremsesannesi63 plastik kullanıyorum memnunjm cunku kendı ıctıgı zamanlar yere atıyor sürekli cama güvenemedim.
Aysetugra Ben cam olanı kullanıyorum 5 aydır. Tommee olanın plastik var o da kullanışlı. Bebek kendi tutmaya başladığında cam sakıncalı olabilir diye düşünüyorum. Küçük olanı cam büyük olanı plastik alabilirsiniz 😊