Asli123 Edizbeyinannesi 7 aylıkken baslamıstım. Haftada 2 gün veriyorm. Her süt aldığımda mayalıyorum
Benanneyimanne Asli123 nasıl mayalıyorsunuz acaba bide çok ekşi oldugunu soyledıler nasıl tadı hazırlara göre bende kendım yapayım dıyorum
Edizbeyinannesi Asli123 günlük verme de bi sıkıntı mı oluyor acaba? Neden hafta da iki kez. Bilmediğimden soruyorum 👀
Mimarhanim Dkk yok canım o toz maya olduğu için içinden süzülmüyor yenip bitiyor. Toz yoğurt mayası gibi düşün
Asli123 Benanneyimanne ben komsumdan Kefir tanesi aldım. Onunla mayalıyorum. Çok bekletirseniz eksi oluyor ama ben 24 saat mayalıyorum. Ayran gibi oluyor tadı. Ayrandan biraz daha kıvamlı sadece.
Edizbeyinannesi Benanneyimanne içimin kefirini aldım ben laktozsuz süt evet ilk defa verdim bu gün yüzünü ekşitti tabi ama içti 😝
Lothbrok Benanneyimanne normL veriyorum laktoza karşı herhangi bir intolerans gözlemlemedim çünkü yoğurt peynir tüketiyor normal şekilde
Edizbeyinannesi ikizbabymom evet bende öyle duymuştum. Ayının gelmesini bekliyordum. Başladım bugün bakalım inşallah devamı gelir 🙈🙋🏼♀️
Asli123 Edizbeyinannesi bilmiyorm. Ben hafta da bir süt alıyorm. Yogurt yapmak için. Yatım litre de kefir yapıyorm. 2 gün içiyor.
Mimarhanim Dkk hiç bir marka büyümez. Sonuçta onlar hazır karışım. Hakiki kefir mayası alman lazım büyümesi için..