Edizbeyinannesi benim doktorum tadım aşamasında bir gün içerisinde bir kahve fincanı yesin en fazla demişti. Sanırım en fazla o kadar veririm. Tadımdan sonra normal öğünlere başladığınız zamanlarda günde bir çay bardağını geçirmem muhtemelen, 1 yaşından sonra da içerse en fazla bir su bardağı ☺️