2kizbiroglan Gulsum_1205 cnm bende geçen başvurdum kimlikginle beraber sosyal ve yardımlaşma vakfına gitmeniz gerekiyor
Gulsum_1205 Aycan5454 e devletm yok zaten bi arkadaş nette n oluyor dedi bende nasıl oluyor diye merak etm
Selenaren1121 Aycalparslann01 şansini dene ama sistemde aldigi maaş ne iş yaptigi çikar vermiye bilirler
Asafecrin Gulsum_1205 eşin sigortalı bir işte calışıyorsa ztn onun maasına yatıyo dur. Cocuk parasını bnm eşim alıyor onun kartına yatıyor her ay dedigin cocuk parası o ise
Yy2112 Eşiniz sigortaliysa eşinizin siz sigortaliysaniz sizin üzerinize süt parası yatiriliyor otomatik olarak hiçbir başvuru yapmadan. E devletten şahıs ödemelerinden takip edebilirnsz
Aycalparslann01 Elif1010 ne evrakları bana söyleyebilir misiniz ne yapmam gerekiyor 23 gün oldu bebeğime
Elif1010 Aycalparslann01 eşin iş yeriyle görüşmesi gerekiyor benim eşim polis özel harekat iş yerinde bir büroya gitti vallahi adını hatırlayamadım ama doğum belgemi falan götürdü sadece o kadar
Elif1010 Aycalparslann01 doğum parası ise 3. ayda ,sigortalı olduğum için iş yerinin verdiği doğum paramı çekmeye gitmiştim PTT den süt parası doğum parası ve devletin verdiği doğum parası diye vermişlerdi ben yatmıyor diye biliyordum
Karakayasveet05 Gulsum_1205 aile ve sosyal bakanlığına çocuğun doğum belgesiyle görceksiniz zaten iki ay içinde postaneye adımıza yatiyor
Karakayasveet05 Hayır anneden başka kimseye işlem yapıp vermiyolar sadece siz gdip oraya doğum belgesi ile bi imza atiyosunuz tamam başak bişey yok
Ese- Gulsum_1205 e devlet veya internetten olmuyor sosyal yardımlaşmaya gidip yapmanız gerekiyor süt parası hakkınızda var 202 tl bilginiz var mı bilmiyorum ama