Sariye66 Kızlar merhaba 4 ay 22 günlük oğlum Çar bir memeyi beş dakikadan az emiyor sonra saniye saniye emip bırakıyor memeyi kapatınca da ağlıyor sütüm de Çar neden yapıyor olabilir yaşayan var mı varsa çözümleriniz neler
Bill Sariye66 Artik cevredeki sesler eşyalar dikkatini ceker. Birakir biraz etrafa bakar. Tekrar emer. Cok ac olsaydi iyice doyururdu karnini. Kendince bi oyunda yapiyo olabilir
Muyesser Sariye66 tazyikli olabilir ya da emzik biberon kullanıyorsanız meme reddi de başlamış olabilir
Esma4682_Annesi Sariye66 benim kızımda 3 ay 10 günlük oda öyle emiyor bende merak ediyordum tam olarak neden acaba
AdemCicekAli Süt bir anda çok tazyikli geldiği için yetişemiyordur . Çok aç değildir oyun yapmak istiyordur
Sariye66 AdemCicekAli ilk beş dakika emiyor yutkunma sesini vs alıyorum ama sonrasında bırakıp bırakıp tutuyor sağıyorum süt de var neden yaptığını anlayamadm
AdemCicekAli Sariye66 uygulamada okumuştum artık emmeyi bildikleri için kendilerine yetecek kadar sütü daha kısa sürede emiyorlar o yüzden yeterlidir. Yeteri kadar çiş yapıyorsa sorun yok
Muyesser Sariye66 emzik biberon meme reddi yapabiliyor canım gagaklama da meme reddi belirtisi genelde ama sütün sağınca fıskırark geliyorsa eğer tazyikli de olabilir ondan dolayı da emmiyor bebekler. Eğer tazyikliyse yanına uzanıp yatarak emzirebilirsin işe yarıyor
Muyesser Sariye66 Facebook ta emzirme akademisi diye bir sayfa var takip etmenizi öneririm ben çok faydasını gördüm
Cgl93 Bende aynı sıkıntı yaşıyorum ama 20 dakka 15 dakka emziriyorum 17 günlük bebeğim 2 gündür memeden ayrılmıyo doymuo gibi düşündüm doktor kakasını yapıosa doyuyodur dedi ama bi çözümde sunmadı napcam bilmioyrum
Feyzamm Cgl93 şu memeden ayrılmıyor yorumlarını görünce kendimden geçiyorum resmen daha ne istiyorsunuz anlamıyorum ki benim bebeğim emmiyor diye ağlamaktan helak oldum oturup şükredin bence
Cgl93 Feyzamm böyle oluncada karnının doymadığını düşünüosun çüünkü bir yandanda ağlaması var gaz mı açlık mı anlamıosun