Tuba ben çocuk nörolojisine gittim profesör dr du o dedi ki konuşun çok iyi yaparsınız çocuklar 2 yaşa kadar kapıyorlarmış çocuk doktorumuz da keşke sonra başladaydınız dedi 😂 benim oğlum konuşmaya çalışıyor ama daha çok Türkçe sanırım daha kolay diye 🤦🏻♀️ Bazı kelimeleri Almanca konuşur Türkçesini söylemiyor mesela