Bende 3 gün önce doğum yaptım, emzirme hemşiresine aynı şeyi sordum. “ Yarim saat emziriyoruz ama boşa emiyor olabilir mi, nerden anlayacagiz doğduğunu diye” bebegin midesi şuan kiraz kadar, senden aldığı birkac damla bile ona yetiyor demişti. Doymadiysa huysuzlanir anlarız demişti zaten. Kusmasi da az ise pek sorun degil ama böğürür şekilde ise gaz, fazla süt veya enfeksiyondandir demişti