Pembebeyzmavi Aventin eğitici damlatmaz bardağını kullanıyorum bugün bardakla su veriyim dedim bardaktan içmediği bilmediği için emme yapıyor dişi vuruyor çat çat bardağa. Acaba alışması için başka bir şey mi kullansam? 7,5 aylık bu arada
Omerinannesi342 Pembebeyzmavi baştan kaşıkla verdim canım öyle öyle alıştı veya plastik bardak kullan
Nurell Pembebeyzmavi alıştırma bardagi avent in kullandık Nuk yedek olaram aldık ikiside iyiydi bizim için
Adeviyee Pembebeyzmavi bende de bu şekilde var hiç sevmiyor bundan içmeyi altı aylık olacak ama su içmeye bir ay önce falan başladık ben içtikçe bardağıma saldırıyordu ben de minik minik verdim bardaktan içmeyi daha çok seviyor ben de plastik bardan almayı düşünüyorum ya da alıştırma bardakları var ya dökülmeyen onlar nasıl acaba
Pembebeyzmavi Tatlisannedilekk sizinkide avente benziyor yani emerek çekmeli aslında bardağa alıştırsak daha kolay mı olur ileride acaba? Yarın bir deneyin bardakla vermeyi içemiyor
Tatlisannedilekk Pembebeyzmavi evet benziyor, daha küçük bardakla içemez diye hiç denemedim alıştırma bardağından memnunum rahatça içiyor oğlum ama bardakla bi deniyim bakalım merak ettim içebilecek mi🙂
Deletedmom5284 wee alıştırma biberonu yada mamajoo normal biberon var küçük onun ağzını kestim biraz onla birde weenin küçük cam biberonu
hifaeymenadiyaman02 Benim kızım su sevmiyor diye düşünüyordum biberonla verdim içmedi kaşıkla verdim yine içmedi normal bardakla verince yudum yudum içiyor 😁7 aylık bu arada
bsraaa19 Omerinannesi342 9 buçuk aylık kızım hep emdiği için hic biberon kullanmadık o yüzden içmiyor kaşıkla veriyorum anca bir kaç kaşık alıştırma bardağını da içmiyor anca dis kasıyor. Küçük bardaklarla da bi anda çektiği için hep bogazina kaçıyor. Acaba pipetli suluk alsam kullanabilir miyiz siz ne zaman başladınız ona ?
Nurell Pembebeyzmavi alıştırma bardağı daha iyi şu süreçte.. Daha ileriki aylar içinde sihirli bardaklar var nukun ona geçmistik bir sonrası pipetli suluk zaten
bsraaa19 Pembebeyzmavi gerçekten mi içebildi mi peki alıştı mi ? Su konusunda çok çaresizim o yüzden soruyorum böyle kusura bakmayın
Omerinannesi342 Pembebeyzmavi zamanla alışacak benim oğlum suan çok şükür suyu seviyor ama sevdirmek için kaşıkla verdim çok zor bir süreç
Pembebeyzmavi Adeviyee işte aventin dediğim alıştırma bardağı zaten ama biberonun değişik bir tipi bence . Oioinin slikon bardağından almıştım yarın onunla denicem bir
Pembebeyzmavi Omerinannesi342 benimki suyu seviyor çok şükür ya slikon bardak denicem birde bakalım. Cama dişi çarpıyor sürekli birde dişi kırılcak diye korkuyorum
Minnakseven Pembebeyzmavi alıştırma bardağı gibi uçla veriyorum su 3 delikli olan.ama ben içerken benim bardağından istiyo daha çok içiyor