Civcivimm_ Sizinde oyle mi benim bebegim oldugu kilodan daha azını gösteriyor kimse bu kiloda olduguna inanmio cok minnak 😂 ben hic sorun etmiyorum bu halini seviyorum
Fatosemir Civcivimm_ Benim oğlum da öyle bi de kafası biraz küçük haliyle yüzünden belli olmuyor kilosu daha iyi kız nazar filan değmez 😂
Benanneyimanne Civcivimm_ bebeğim 9 kılo ama hıc 9 durmuyo boyu uzun bıraz o yuzden sanırım baska bebekler 9 kılo ıken tombık tombık oluyor😂
Gezginprenses Civcivimm_ Sanırım kafa küçüklüğünden kaynaklanıyor 😆 benim kızım da aynı kilosu iyi yüzü minyon ufak zayıf görünüyor 😊
mrsgnss Ayhh evet ya benim kızımın da yüzü ufacıktı herkes küçük olduğunu söylerdi şimdide vücut olarak irileşti ama yüzü hala ufak 😂
Gmz_ Civcivimm_ Benim kızımda oyle kaşık kadar suratı var hatta komşu teyzeler amaan hic gelişmemiş bu bile dediler 🙂
Yeniannecik Civcivimm_ benim kızım 13 kilo 1.5 yaşında her gören zayıf kalmış diyor. Eşim de öyle 95 kg hiç göstermez. Belki boyla ilgilidir
BugraCan27 Civcivimm_ benim yavrumda öyle herkes bu niye gelişmiyor diyor hemen bi art niyet arıyorlar
Civcivimm_ BugraCan27 dieydin al.sen besle ben beceremedim 😂 biz her hallerini sevioz sorun etmioz milletw dert olmuş
Deletedmom5284 katılıyorum benimkide 9 kg ama 7 gibi diyorlar en fazla kafası büyük duruyo gövde küçük 😬