Aydenizerdogmus Bugün 2 aylık bebeğimi banyo yaptırmak için kaynanamı çağırdım aynı sokakta oturuyoruz hergun tek gelirdi bugün kayınpederimle gelmiş görsün diye ne kadar dedesi de olsa doğru bulmadım bebeğimi çıplak görmesini. Çok rahatsız oldum. Birşey de diyemedim . Sürekli duş yaptırırken foto çekmek istiyor çekin bana atın diyore doğru bulmuyorum sizce abartıyo muyum ?
Alikus Aydenizerdogmus görünce ne olacak acaba 🙄 atmayın bence abartmıyorsunuz. Böyle şeylerden hoşlanmıyorum demelisiniz bence arkasını kesmeli.
Fevziyeakdmr Aydenizerdogmus hayır abartmıyor haklısın canım. Görsün diye kayınbabanı çağırmak neee neyi görecek pardon?? Fotoğrafını da çıplak değil giyildiğinde istesin çeksin ayıp o bebek de olsa kişisel alanı özeli var yanlış yapıyor ben olsam uyarır rahatsız olduğumu dile getirirdim
Hohomoromu Aydenizerdogmus yani duş alırken dedenin çokta bakmasına gerek yok çok merak ediyorsan biraz bak çekil kız çocuğu sonuçta bize böyle öğretildi
Aydenizerdogmus Alikus bi daha ki sefere dicem içimde kaldı Ben utandım resmen Fevziyeakdmr Hohomoromu
Fatosemir Aydenizerdogmus bence abartmıyorsunuz torunu da olsa niye çıplak görsün canım. Tuhaf bu insanlar ya 🤦🏻♀️ Çıplak görse ne olacak ben onu anlamadım banyosunu yapar giydirirsiniz sever. Kız diye demiyorum ben oğlumda da karşıyım bu tür şeylere.
Fatosemir Aydenizerdogmus aynen ben bezini bile kimsenin yanında değiştirmem. Bebek diyip geçmemek lazım bellekleri her şeyi kaydediyor. Hiç riske atmayın fotoğraf çekmek istediklerinde giydireyim öyle atalım filan diyin ya da gelirse odada otursun siz giydirip öyle götürün.
AyseErva2095 Aydenizerdogmus bende hiç abartmiyorsunuz gayet mantıklı düşünüyorsunuz bende çok rahatsız olurdum
Annekeki Ya ben biraz bu haberler yuzunden bu konuda ayy dedosss modunda degilim acikcasi. Sınırımı bastan cizdim. Kizim dogdugundan beri iki dedenin yaninda da altini asla acmadik. Banyoda gormediler. Yani poposunu seyini gormeseler de pek ala dede olabilirler illa gormek zorunda degiller. kizim da bir birey sonucta. Asla cirilciplak fotolarini da cekmiyorum oyle hatira fotosu mu olur🧐kendi oz babam sapik mi degil ama gormesinin geregi de yok.
Deletedmom5284 asla göstermem asla beni kesmeleri lazım, dışarı çıkmasını isterim, ben yıkayabiliyorum kaynanam olsa da çağırmazdım 2 aylık daha hareket etmez atlamaz yani tek başıma yıkarım
Ecmsd Aydenizerdogmus kaç yaşında ve ya kaç aylık olursa mahremiyet ve günahtır yani benim kızım 2.5 yaşında amcalarının ve dedesinin yanında altını dahi değiştirmedim kaldıki banyoda babası daha kızımı banyo ettirirken görmemiştir. Ben yanlış buluyorum bezi olursa üstünde belki
alinaannee Aydenizerdogmus aynısını benim kaynanamda yaptı alalaceleye getirdi daldım unuttum kayınbabam çocuğumun poposunu soruyordu öyle atıktır kızımın poposundan sanane değil mi sapık pislik adam iğreniyorum ben daldım unuttum lütfen siz de müsade etmeyin zaten bir daha kaynanama bile yıkatmadım ne lanet insanlar var Allah ım tüm bebeklerimizi korusun🙏🙏🙏çok amin
SonSerce Aydenizerdogmus Sürekli duş yaptırırken foto çekmek istiyor çekin bana atın diyore Tövbe tövbee 🙄
F-Betul Aydenizerdogmus Gayet tabi haklısınız ve bilinçlisiniz. Daha az önce düşündüm kendi kendime doğum yapan her anneye ve evlat sahibi olan babaya bu konularda dikkat eğitimi verilmeli. Tedbir her zaman iyidir.
Aydenizerdogmus Kızlar teşekkür ederim çok doğru düşünüyormuşum bi an kendimden şüphe etmiştim birşey dersem yanlış mı anlaşılırım diye ama hala aklıma geldikçe sinirlerim bozuluyor