BalarisiYusra ben de sütten zehirlenmiştim, sütü içtikten sonra hemen belirtiler ortaya çıkmadı. Yaklaşık 1 saat sonra aşırı mide bulantısı olmuştu, bu sürede kızımı da emzirdim tabii bilmediğim için.
Evet sütten geçiyormuş ama benim kızımda kusma değil ishal olmuştu. Kusma durumunda bol bol sıvı tükettirin bebeğinize. Ek gıda alıyorsa tavuk suyuna çorba yapın mesela iyi gelebilir. Çok geçmiş olsun🙏