Nrcnn Cambardak yok benim bebeğim ateşlenmedi zaten okadar yan etkisi yok aşınım korkmayın iki aylık aşısı var onu vurulacak salı günü o nasıl oluyor acaba ?
Cambardak ZeyAk Mom0911 Nrcnn Esra7834 Hepinize teşekkür dderim peki ateş düşürücü ağrı kesici hiç ilacımız felan yok almalımıyım dr mu verecek
Miskokuluoglununannesi Nrcnn 2 aylık ası 3 tane olandı sanırım benım oglum cok huysuzlandı sureklı bagırıyodu.
ZeyAk @Cambardak ilk dozunu doğumdan hemen sonra vuruluyor bu ikinci doz olacağı için hiç bir yan etki göstermez yine de tabi ara ara ateşini kontrol edin
Minikizinannesi21 1.ay aşısı neredeyse hiç etki yapmıyor. 2.ay aşısı ateş yapabilir demişti ebemiz, sürekli takip ettim gece Max 37.5 oldu hemen geçti. Biraz da uyku yaptı diyebilirim. Şifa olsun bebeklerimize.
ebru_32 Cambardak benim bebeğim aşı old gün çok huzursuzdu gecec12den sonra hep ağladı onun dışında ateş falan olmaz