arkadaşlar aranızda böyle bişey yaşayan var mı bilmiyorum ama 9 aylık bir bebeğim var normal doğum yaptım son 2 3 aydır karnımda kıpırtılar hissediyorum bağırsak hareketleri dedim kendi kendime ama karnımın ortasından aşağı doğru hissediyorum zaman zaman bunu doğumdan hemen sonrada bi ara yaşamıştım hatta sanırım doğumdan sonra 3. gündü karnımda bir kıpırtı ve geziyordu resmen eşimde şahit olmuştu hareketi dışarıdan da görünüyordu….şimdiki öyle değil gerçi sadece kıpırtı hissediyorum.adetlerim düzenli. Benimle aynı durumu yaşayan var mı ya da fikri olan???